Este ano fixemos:
- Plantación de árbores autóctonas diferentes ás xa existentes no entorno do centro. na escola sobre elas.
- Elaboración duns paneis en cerámica, coa rotulación dos nomes vulgar e científico de cada árbore e debuxo da mesma con flor, froita e folla.
- Plantación de aromáticas e medicinais que aínda non temos nun rincón existente xa no centro: ruda, romero repens, menta, menta piperita, santolina, tomillo limón, orégano, manzanilla, melisa, valeriana, herba luisa,..
-Os de infantil e 1º ciclo fixeron unhas bolsas de tela, cosidas e decoradas para conter distintos tipos de aromáticas e medicinais.
- Realización dun libro entre todo o alumnado do centro, seguindo un modelo ou formato común para todos, coas características, propiedades e usos das plantas medicinais investigadas.
- Toda a fachada principal do centro vai levar un mosaico de tres metros de altura, coa temática: as árbores, a terra, a auga, o aire, o mar, o amor e a solidariedade. Este ano tocounos “as árbores”.
- Estudio das condicións climáticas da nosa zona, a través do estudio e a observación, e empregando os instrumentos que nos proporciona a caseta meteorolóxica.
O alumnado de infantil fixo observacións directa do tempo atmosférico, recollendo en fichas os días de sol, nubes, choiva e outros días onde se mezclaban día,sol, nubes..., por períodos semanais, recollendo logo todo nun libro.
Os de 1º ciclo estudiaron os elementos básicos da caseta meteorolóxica , manexo, funcionamento e utilidade de veletas, termómetros, pluviometro e otros. E logo fixeron unha recollida de datos do pluviómetro en litros por metro cuadrado.
Os de terceiro ciclo, observaron nos termómetros de máximos e mínimos, no termómetro, no pluviómetro e logo rexistraron as distintas temperaturas e precipitacións e con estas fixeron climogramas e tiraron conclusións.
- Fixemos un obradoiro sobre enerxías alternativas “a voltas coa enerxía”, onde traballaron a enerxía solar e do vento: medición de enerxía, a luz e na sombra, nunha placa solar, práctica cun coche de xoguete que leva unha placa solar, fixeron un muíño de vento de papel, mediron a voltaxe de pilas de distintos tamaños e viron un vídeo sobre enerxías renovables.
- Fixemos unha práctica de como era a elaboración do mel. O alumnado de infantil e primeiro ciclo desprazouse ao pobo veciño da Senra para observar todo o proceso de elaboración.
No hay comentarios:
Publicar un comentario